Menu
Το καλάθι μου

Τσάντες

Karl Lagerfeld Τσάντα ταξιδίου 815900-511453/990 Karl Lagerfeld Τσάντα ταξιδίου 815900-511453/990
-15 %
Τσάντα ταξιδίου.Κλείσιμο με φερμουάρ.Χρώμα μαύρο.100% δέρμα..
484,50€ 570,00€
Karl Lagerfeld Τσάντα πλάτης 805908-511114/990 Karl Lagerfeld Τσάντα πλάτης 805908-511114/990
-15 %
Τσάντα πλάτης.Κλείσιμο μπροστά με φερμουάρ.Προσωπογραφία Karl.Εξωτερική τσέπη με φερμουάρ.Χρώμα μαύρη.1. Υλικό  100% δέρμα2. Υλικό   100% πολυεστέρας Πλάτος:     32,0  εκΎψος:        40,0  εκΒάθος:      20,0  εκ..
369,75€ 435,00€
Karl Lagerfeld Τσάντα 815900-502451/990 Karl Lagerfeld Τσάντα 815900-502451/990
-15 %
Τσάντα ταξιδίου.Κλείσιμο με φερμουάρ.Ρυθμιζόμενος ιμάντας.Λογότυπο Karl Lagerfeld στο μπροστά μέρος.Χρώμα μαύρο.100% δέρμαΠλάτος:  45,0 εκΎψος:     35,0  εκΒάθος:   25,0  εκ..
458,15€ 539,00€
Frequent flyer Τσάντα πλάτης 108012/00 black Frequent flyer Τσάντα πλάτης 108012/00 black
-20 %
Τσάντα πλάτης.Κλείσιμο με φερμουάρ.Χρώμα μαύρη45% πολυεστέρας 55% θερμοπλαστική πολυουρεθάνη ..
239,20€ 299,00€
Frequent flyer τσάντα 3020-00001/black Frequent flyer τσάντα 3020-00001/black
-20 %
Τσάντα ταξιδίου .Ο σχεδιασμός με φερμουάρ επιτρέπει την τσάντα να ανοίξει πλήρως σε επίπεδη θέση.Όλα όσα χρειάζεστε για ένα σύντομο ταξίδι.Χρώμα μαύρη.45% πολυεστέρας 55% θερμοπλαστική πολυουρεθάνη..
264,00€ 330,00€
Εμφάνιση 1 έως 5 από 5 (1 Σελ.)

Αναγκαία Cookies

Τα απαραίτητα cookies βοηθούν να γίνει ένας ιστότοπος εύχρηστος, ενεργοποιώντας βασικές λειτουργίες όπως η πλοήγηση στη σελίδα και η πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές του ιστότοπου. Ο ιστότοπος δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτά τα cookies.

Cookies Στατιστικών

Τα cookies στατιστικών βοηθούν τους κατόχους ιστοτόπων να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με ιστότοπους συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Μάρκετινγκ και Eπαναστόχευση

Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα του e-shop καθώς και να παρατηρούμε από ποιες πηγές προήλθαν οι χρήστες μας συλλέγοντας πληροφορίες σε σύνολα δεδομένων. Μας βοηθούν επίσης να κατανοήσουμε ποια προϊόντα και ενέργειες είναι πιο δημοφιλή από άλλα.